Inlägg: 1728370
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
70 Rodrigues:
Skulle iväg till jobbet, såg bara första perioden... får se matchen i morrn middag.
Skulle iväg till jobbet, såg bara första perioden... får se matchen i morrn middag.
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
70 Rodrigues: För att vi inte är effektiva nog i anfallszonen och backarna tycker jag agerar osäkrare än på länge. Det håller inte mot något lag i SHL.
Vad tror du själv, om du bortser från ord som lallare, kuka upp och alibispel?
Vad tror du själv, om du bortser från ord som lallare, kuka upp och alibispel?
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
70 Rodrigues: Vi skall inte glömma att slutspelschansen finns kvar. Ingen idé ATG kasta Båten i sjön ännu.