Inlägg: 1729766
Sv: A proposito de nada
Huge: Men Oppalas försäkran var ju att fråga förbundet. Du måste även ha i åtanke att Oppala är en amatörklubb som inte har heltidsanställda personer som har hur mycket tid som helst att kolla upp sånt här. Självklart måste man kunna lita på vad förbundet säger. Rent spontant är det en gråzon vilken division kval ska räknas som, därför var det riktigt att fråga förbundet. Det var inte första gången som Oppala lånade in spelare från J20 heller.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Regeln att låna in spelare finns ju av en anledning och det var ju för att "toppa" inför avgörandet som man lånade in målvakt.
Om man bortser från att förbundet agerade tveksamt måste man väl väga in rättviseeffekten för motståndarlaget.
Om man bortser från att förbundet agerade tveksamt måste man väl väga in rättviseeffekten för motståndarlaget.