Inlägg: 1729794
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
eltifoso: Tack för infot, nu verkar det mesta klart som korvspad mao.
Anställda på förbundet har säkert koll på vad reglerna säger, det kan ju ha begåtts ett misstag som inte har med kännedom om regelverket att göra.
Man säger ju dessutom att det handlar om "den mänskliga faktorn".
Vad det nu betyder, det är ju ett vitt begrepp....
Anställda på förbundet har säkert koll på vad reglerna säger, det kan ju ha begåtts ett misstag som inte har med kännedom om regelverket att göra.
Man säger ju dessutom att det handlar om "den mänskliga faktorn".
Vad det nu betyder, det är ju ett vitt begrepp....
En snabb koll i regelverket 4:5
"Juniorspelare tillhörande SHL-förening kan lånas ut till HockeyAllsvenskan/HockeyEttan för spel i seniorlaget"
Surt för alla parter, mest skämskudde på förbundet, sådana regler trodde jag de flest hade koll på. Inte minst de anställda på nämnda förbund