Inlägg: 1735316
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Steenm: Tänkte just det motsatta: fan vad klockan går långsamt....😩
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Tyckte jag hörde Oldeen nämna nåt om Huge. Man börjar bli (ö)känd?.... 😀
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Huge: Jag håller med det är sirap i klockjäveln!
+ 1