Inlägg: 1735827
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Fyfan vilken tråkig jävla match att det ska avgöras på det här viset.
När Nord tas på bar gärning med den konversationen med Sörensen och sen så är det säsongens mest enögda domarmatch. Det är tragiskt och pinsamt, det ska inte behöva vara såhär i svensk hockey.
När Nord tas på bar gärning med den konversationen med Sörensen och sen så är det säsongens mest enögda domarmatch. Det är tragiskt och pinsamt, det ska inte behöva vara såhär i svensk hockey.
+ 7
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Vi viker ner oss fullständigt. Sorgligt efter att ha haft 2-1...
+ 1
Diffare snubblar på pucken, publiken går bananas