Inlägg: 1735937
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Vi får skylla oss själva när vi förlorar 9 av 10 matcher och får möta DIF istället för Örebro. Hade vi fått Örebro hade vi alla fall fått in lite pengar till kassan i och med kvartsfinalerna - även om vi hade åkt ut där med dunder och brak.
Säsongen får räknas som ett EPISKT misslyckande då raset mot slutet nästan är historiskt! Det måste få konsekvenser!
Säsongen får räknas som ett EPISKT misslyckande då raset mot slutet nästan är historiskt! Det måste få konsekvenser!
+ 6
Då jobbar man väl inte in en reducering som nyss?
KOM IGEN BRYNÄS !!!!!!!!!!!