Inlägg: 1735963
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
mk: Som sagt: "Att vinna eller icke förlora, det är frågan". Bulan hatar mer att förlora än vad han älskar att vinna, det är ett problem.
+ 2
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Tror vi värvar Nicklas Danielsson till nästa säsong...
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
mk: Joråsatt och Broadhurst var en supervärvning en perfekt ersättare för Rödin!
+ 3
Brynäs föll med flaggan i topp.
Med ett helt lag hade vi kört över Djurgården.
Tack Brynäs för iår.
Kämpa nu Bz för att behålla Scott och Salmela.
FORZA BRYNÄS !!!!!!!!!