Inlägg: 1735988
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Horace76c: Snälla du. När till och med Bulan är på domarens sida så har väl alla här inne som gapskriker på domaren rätt ändå.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
mattiask:
OK, vi tycker olika. Solklar för mig i alla fall. Klubban är på skridskorna och han ramlar.
OK, vi tycker olika. Solklar för mig i alla fall. Klubban är på skridskorna och han ramlar.