Inlägg: 1736245
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2016/2017
Sådant extremt misstag att släppa Olden och Nörstebö. Hanteringen av Olden denna säsong är som sagt helt bedrövlig.
Det här med at Sundlöv förlängde med Sundqvist... Brynäs hade varit så mycket bättre med Nörstebö istället.
Visst förstod jag att både Nörstebö och Olden inte skulle få vara kvar men... Detta är ett sådant extremt misstag, det känns tomt.
Det här med at Sundlöv förlängde med Sundqvist... Brynäs hade varit så mycket bättre med Nörstebö istället.
Visst förstod jag att både Nörstebö och Olden inte skulle få vara kvar men... Detta är ett sådant extremt misstag, det känns tomt.
+ 5