Inlägg: 1736419
Sv: Silly Season 2016/2017
Chris11: Det är möjligt att Slovak och Nörstebö var något bättre än en halvskadad Andersén men Kilas, Westlund, Djoos och Eklund var inte bättre. Sunken var skadad.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2016/2017
HitTheLights: äsch vi ger oss nu va? Sa bara att Andersén var dålig och att jag inte ville ha tillbaka honom. Det är min åsikt. :)
+ 4