Inlägg: 1738907
Svarskommentarer
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
{7225}: Funderade lite över samma sak gällande fysen. Hörde knappt talas om förslitningsskador. Det var ju lite av vårt signum under tidigare år. Nu var det, som du skriver, oturliga skador som förstörde för oss.
Vi hade något stort på gång, där alla bidrog, precis vad som krävs i Bulans hockey. Sen när skadorna kom fick han gå hårt på spelare vilket ledde till att farten, energin och intensiteten i laget försvann.
Vi hade något stort på gång, där alla bidrog, precis vad som krävs i Bulans hockey. Sen när skadorna kom fick han gå hårt på spelare vilket ledde till att farten, energin och intensiteten i laget försvann.
+ 4
Andra lag skiter vi i som du säger men vi kan analysera alla i vårt eget lag utefter förväntningarna vi hade på dem.
När det gäller skador så är det som det är men.... inga nya skador som kan skyllas fel träning osv.. Visst var det väldigt lite ömma ljumskar och nya förslitningsskador? Entré och Ollas tillbaka... Bertilsson återstår att se förstås.
Har vi hittat rätt med fysträningen kanske?