Inlägg: 1739400
Svarskommentarer
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
{7225}: Ja och jag kan inte förstå hypen kring Svedberg riktigt. Han gjorde ett jävla slutspel men har det gått så bra sen egentligen.
Bara undrar ,inget skit bakom.
Bara undrar ,inget skit bakom.
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
{7225}: Lika många som inte var nöjda mär man signade Robin Rahm och Björn Bjurling ;)
+ 2
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
{7225}:
Våra egna produkter eller spelare med lokal anknytning ska alltid prioriteras. Spelar ingen roll om man egentligen vet omständigheterna och spelet bakom förhandlingarna. Tackar spelaren nej och väljer en annan klubb är det ändå sportchefens fel.
Våra egna produkter eller spelare med lokal anknytning ska alltid prioriteras. Spelar ingen roll om man egentligen vet omständigheterna och spelet bakom förhandlingarna. Tackar spelaren nej och väljer en annan klubb är det ändå sportchefens fel.
Hur många av surpruttarna välkomnade till exempel Niklas Svedberg när han värvades?