Inlägg: 1739477
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Chris11: Ollas är väl egentligen ingen leksing i från grunden? Är väl född i norrköping tror jag ?
Svarskommentarer
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
pjåtor: Så du menar att man inte kan vara leksing bara för att man är född i Norrköping och inte i Leksand, eller vadå?
Isf är det nog jävligt många härinne som heller inte är brynäsare... :-)
Isf är det nog jävligt många härinne som heller inte är brynäsare... :-)