Inlägg: 1740243
Svarskommentarer
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Huge: Vilken förvåning att du tycker att Nörstebö har gjort fel här och inte Brynäs.
Själv håller jag med i vad Måns Karlsson skriver här www.hockeysverige.se/mans-karlsson/2016/03/31/karlsson-brynas-agerande-gransar-till-hyckleri/
Själv håller jag med i vad Måns Karlsson skriver här www.hockeysverige.se/mans-karlsson/2016/03/31/karlsson-brynas-agerande-gransar-till-hyckleri/
+ 2
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Huge:
Troligtvis vinklad artikel av journalisten och kommentaren är antagligen tagen ur sitt sammanhang. :) Men det hela är ju en solskenshistoria egentligen. Från ratad i ett bottenlag till att bli värvad till ett av SHL topplag. Grattis Nörstebö. ;)
Troligtvis vinklad artikel av journalisten och kommentaren är antagligen tagen ur sitt sammanhang. :) Men det hela är ju en solskenshistoria egentligen. Från ratad i ett bottenlag till att bli värvad till ett av SHL topplag. Grattis Nörstebö. ;)
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Huge: Han verkar i alla fall ha haft ganska brottom att gå vidare. Sökte alternativ så snart Brynäs ville avvakta rehab...
"Jag ville ju stanna i Brynäs"
Hmm....
Nörstebös oproffsiga uttalande får nu Brynäs att framstå som boven i dramat när det lika gärna kan vara hans eget fel att han inte fick som han ville....