Inlägg: 1740273
Svarskommentarer
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Rodrigo: Ja ska man anklaga en klubb för hyckleri tycker jag man ska ha på fötterna innan man uttalar sig. Jag tycker inte random-Måns har det.
Jo precis, du tycker den är bra för den är kritisk mot Brynäs...
Han får självklart vara kritisk om han vill, och jag får vara kritisk mot det han skriver. Han har ingen som helst insyn i frågan, det är inte så att Bulan eller Bz har delgett honom sina tankar så han spekulerar bara hejvilt..
Och har man inga strumpor på fötterna när man anser sig veta om det har hycklats eller inte, tycker jag man först bör sätta på sig ett par ordentligt varma raggsockor innan man svänger sig med såna påståenden.
Jo precis, du tycker den är bra för den är kritisk mot Brynäs...
Han får självklart vara kritisk om han vill, och jag får vara kritisk mot det han skriver. Han har ingen som helst insyn i frågan, det är inte så att Bulan eller Bz har delgett honom sina tankar så han spekulerar bara hejvilt..
Och har man inga strumpor på fötterna när man anser sig veta om det har hycklats eller inte, tycker jag man först bör sätta på sig ett par ordentligt varma raggsockor innan man svänger sig med såna påståenden.
+ 1
Varför måste man ha insyn kring hur Brynäs tänkt kring frågan? Man får väl ändå tycka olika än vad Brynäs tycker i den här frågan?
Om du tror att det är min logik så är det fel iallafall. Jag har tyckt att det varit fel att släppa Nörstebö från dag 1. Det är inte som att jag läser en "random artikel" (det är dessutom ingen artikel, ett blogginlägg med hans egna tankar, bara...) och tycker att den är bra för att den är kritisk mot Brynäs. Jag håller med för att jag tycker likadant kring hela grejen.