Inlägg: 1740295
Svarskommentarer
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Zappaholic: Läste nånstans att Beril bara hade 1år ordinarie och 2 option år.
Då är det ju så att man chansar på Bertil.
Håller han inte iår så det hej då.
Då är det ju så att man chansar på Bertil.
Håller han inte iår så det hej då.
+ 1
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Zappaholic: Jag tror han menar mer att det är hyckleri gentemot Nörstebö. Alla klubbar gör sina val och nu valde dom inte Nörstebö, det får man såklart acceptera. Men hela grejen är väl att man kanske förstår att Nörstebö känner sig besviken över det hela och att Brynäs säger en sak och gör en annan gentemot honom. Brynäs är såklart ingen "hycklarförening" eller liknande för det. Man måste göra sina val som sagt och vissa är mer krassa än andra helt enkelt.
Tror inte det är något försök att dra Brynäs i smutsen, Måns håller själv på Brynäs så... Tror inte han har något otalt med föreningen precis.
När det gäller Nörstebö bryr jag mig inte så mycket om ålder eller förening han fostrats i, tycker han är en väldigt bra back helt enkelt och hela grejen är tråkig. Det finns en anledning till varför just Frölunda plockar upp honom.
Jaja. Andersén in och Nörstebö ut är inte fy skam oavsett.
Tror inte det är något försök att dra Brynäs i smutsen, Måns håller själv på Brynäs så... Tror inte han har något otalt med föreningen precis.
När det gäller Nörstebö bryr jag mig inte så mycket om ålder eller förening han fostrats i, tycker han är en väldigt bra back helt enkelt och hela grejen är tråkig. Det finns en anledning till varför just Frölunda plockar upp honom.
Jaja. Andersén in och Nörstebö ut är inte fy skam oavsett.
Sen ska jag inte vara sämre än att be om ursäkt till dig. Du har rätt i att du inte ska stå för andra negativa röster och det är inte ditt problem så det ska vi inte ha som diskussionsutgångspunkt. Sorry.