Inlägg: 1740307
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Huge: Jag hade hellre sett att man lånade ut Sunken och behållit Nörstebö på hans bekostnad. Man måste tänka framåt. Sunken är en bra bit över 30 nu och har inte levererat som man har sett förr. Omodern i sin spelstil och går ofta bort sig.
+ 4
Svarskommentarer
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
{6984}: Det hade ju varit det bästa. Problemet är ju att det inte finns något lag som är villiga att ta hans månadslön. Kanske hade gått att lösa om Brynäs stod för en del av kostnaden. Sen tror jag knappast Sunken skulle acceptera det heller! ;)