Inlägg: 1740308
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Chanzone: Jag är försiktigt positiv. Tror han är jämnare än Starky.
+ 4
Svarskommentarer
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Zappaholic: Ja det är ju bara hoppas att jag har fel! Tycker man hade chansen att uppgradera rejält nu när det fanns flera riktigt bra målvakter lediga på marknaden. Han kanske är lite jämnare absolut, men han känns inte som vinnare helt enkelt.
+ 1