Inlägg: 1740346
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Zappaholic: Jag har för mig att jag har läst det nånstans. Men det borde ha framgått på brynäs sida i så fall... Så jag lägger mig platt. Jag gör alltså inte som huge och skriver en novell med bortförklaringar och dimridåer ;-)
Svarskommentarer
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
{6984}: Jag är inte säker jag heller på hur kontraktet är utformat, men det står 18/19 på hemsidan.