Inlägg: 1740349
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Steenm: Äckligt?! Fan vad folk sitter och uttrycker sig fult på detta forum ibland! Han har ju inte ens spelat? Hur fan vet ni hur han kommer prestera i vårt lag nästa säsong ? Ni har ingen aning! Skärp er och ge han i alla fall en chans ingen ni använder ord som äckligt över ett nyförvärv... Jag kan be om ursäkt för svärord i inlägget jag själv skrivit men ibland blir man bara för trött!
+ 8
Svarskommentarer
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Tveksam om Brynäs ens var seriöst intresserad av Ericsson.
Ericsson var aldrig Alcens favorit utan fick alltid stå tillbaka för bla Lindbäck. Det hela slutade med att han drog t Valbos juniorlag.
Brynäs ville ha Ericsson senare men denne valde då Leksand uppenbarligen sur för tidigare behandling.
Ericsson var väl inte heller helt tydligt utpekad som Skellefteås " etta" utan ansågs som nervig och inte riktigt hålla när det gäller. Ingen matchvinnare helt enkelt. Förmodligen anser BIF att Jocke INTE är värd penGarna. Förmodligen gör Skellefteå detsamma.
Ericsson var aldrig Alcens favorit utan fick alltid stå tillbaka för bla Lindbäck. Det hela slutade med att han drog t Valbos juniorlag.
Brynäs ville ha Ericsson senare men denne valde då Leksand uppenbarligen sur för tidigare behandling.
Ericsson var väl inte heller helt tydligt utpekad som Skellefteås " etta" utan ansågs som nervig och inte riktigt hålla när det gäller. Ingen matchvinnare helt enkelt. Förmodligen anser BIF att Jocke INTE är värd penGarna. Förmodligen gör Skellefteå detsamma.