Inlägg: 1740394
Svarskommentarer
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Fyfan så underbart det är att sitta i Thai nu och titta på Modo-Lif. .4 stycken här som drickrr Mekong och Chang ...En läxsing, jag brynäsare, en djyrgårdare och en Modoit. .ojojoj
+ 3
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Visar det sig att Ericsson eller Lindbäck dyker upp i en annan SHL klubb nästa säsong så är det oacceptabelt! Nästa säsong känns minst sagt sval tyvärr så här långt!
+ 2
Det är bara att inse att den typen av back är utdöende, och det finns anledningar till det.