Inlägg: 1740620
Svarskommentarer
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Jag tror vi sett sista inlägget av JFK här på hockeysnack 😁
Som vi fajtades mot dessa modoiter under silly season. Klart det finns liiiite skadeglädje i mig med tanke på hur uppkäftiga dom var då. Men just nu lider man ändå något oerhört med alla modoiter. Det går nog inte att förstå för oss utomstående hur dom känner just nu.
Jag vettefan om jag skulle klara av ett liknande kvalspel med Brynäs involverat.
Som vi fajtades mot dessa modoiter under silly season. Klart det finns liiiite skadeglädje i mig med tanke på hur uppkäftiga dom var då. Men just nu lider man ändå något oerhört med alla modoiter. Det går nog inte att förstå för oss utomstående hur dom känner just nu.
Jag vettefan om jag skulle klara av ett liknande kvalspel med Brynäs involverat.
+ 6
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Rumpelstiltskin: Grattis Brynäs, vi byter 12 enkla och halvfullt mot 12 enkla och knökfullt!
+ 2

Grattis Leksand! Ni har vunnit ett kort studiebesök igen i högsta ligan.