Inlägg: 1740706
Svarskommentarer
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
ellis: Ja det vore väl underbart om dom åkte ur nästa år så blir väl i alla fall du lycklig....Själv tror ja på topp 6 utan att veta vilka nyförvärv som kommer, bara en känsla...tack vare en bra stomme,,, så har vi spetsvärvningarna kvar,, tålamod är en dygd,,
+ 7
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
ellis: Hade Modo värvat Honken så hade de inte åkt ut, Honken växer under press, Reideborn krympte och krympte..
+ 1
Kan nog bli ett inom en inte alltför avlägsen framtid. Snart tio år sen som det är sen senast vi balanserade på slak lina.