Inlägg: 1744172
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Zappaholic: Ja, det är lite läskigt med alla konstiga människor som säger precis vad de tycker, på ett forum...
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
munkas: Det tycker jag inte är så läskigt. Det läskiga är att när jag tror att exempelvis du inte kan hitta något mer att klaga på, så hittar du en infallsvinkel till.
Jag är imponerad. På riktigt...
Jag är imponerad. På riktigt...
+ 1