Inlägg: 1744487
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
{7225}: Så om man riktar kritik mot föreningen så är man inget fan? En otroligt motbjudande inställning där vissa elitister utesluter andra. Din inställning strider mot allt som föreningsdemokrati står för. Att man har rätt till egna åsikter.
Svarskommentarer
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Ove Myling: Äh, Munkas med fler skiter i hockeyn, de är bara här för att sabba forumet. Även Huge med sina mastodontinlägg och ständiga tjafs med allt och alla.
+ 1