Inlägg: 1744524
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Mrassarsson: vi får nog vänta till augusti-september innan Salmela bestämt sig.
Svarskommentarer
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Chris11: jag tycker det är den viktigaste pusselbiten. Skulle bli jävligt besviken om salmela drar. Han har ju lite att bevisa efter denna skadefyllda säsong.
+ 2
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Chris11: fast det är ju inte snarast, som SB och bulan ville... Tror vi får ett svar denna månad iaf.