Inlägg: 1746794
Svarskommentarer
Sv: Tack för allt Ollas!
Skrubben: Skönt på når vis, Ollas är färdig hos oss och vi behöver förändring. Bra för alla parter.
+ 3
Sv: Tack för allt Ollas!
Skrubben: Vet inte riktigt vad jag ska känna över det. Känns båda bra och dåligt, det dåliga är att jag gillar honom och hans inställning och slit, samtidigt har han säkert ganska bra lön som vi kan lägga på någon yngre och få ungefär samma förmågor.