Inlägg: 1747325
Svarskommentarer
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Jaken:
Helt rätt Jaken... väntar man tills sommaren med att värva har det ju visat sig att man får hålla till godo med spelare som Scott, Sweet o Salmela... inte mycket att hurra för!
Helt rätt Jaken... väntar man tills sommaren med att värva har det ju visat sig att man får hålla till godo med spelare som Scott, Sweet o Salmela... inte mycket att hurra för!
+ 3
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Jaken: Nä, det blir nog inget mer, tyvärr. Har man inte värvat färdigt i april så kan man ju lika gärna lämna WO för hela nästa säsong.
+ 1
Några trodde ju här att bomber skulle släppas bara SHL var färdig spelat. Våra förvärv skulle ju spela i kvarvarande lag - icke !!
Sen ska vi hoppas på att vi värvar från lag i toppen på AHL. Väl optimistiskt även det!