Inlägg: 1747361
Svarskommentarer
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
{7225}:
Ja, AHL slutspelet har väl nyss börjat.
Så inga nya spelare lär väl värvas därifrån förrän maj/juni.
Om man nu inte tänkt sig värva från de som redan åkt ur.
Men då verkar det rätt meningslöst att åka över och kolla på spelare.
Ja, AHL slutspelet har väl nyss börjat.
Så inga nya spelare lär väl värvas därifrån förrän maj/juni.
Om man nu inte tänkt sig värva från de som redan åkt ur.
Men då verkar det rätt meningslöst att åka över och kolla på spelare.
+ 6