Inlägg: 1747767
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
mattiask: Varför ens diskutera Rajala? Han har varken spelat i Luleå, Karlskrona eller Bofors, är en högprofilspelare och dras inte med en axelskada. Alltså finns han inte på radarn.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
{7739}: + Rajala var en av Luleås sämsta spelare den här säsongen. Han blev hatad av fansen. Inte en chans att han skulle vara ett namn för Brynäs. Sedan kostar han även 650k/månad. Ingen spelare jag vill ha.
+ 1