Inlägg: 1747771
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Chris11: Kom på att han faktiskt spelat för just Luleå, dock inte under Bulan, så då är han väl på radarn ändå. Skämt å sido är han väl inget för oss.
Svarskommentarer
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
{7739}: nej helst inte. Rajala är en stor sopa. Patte Westerholm är en bättre spelare!
+ 3
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
{7739}: Han spelade i Luleå för ett par veckor sedan. Du verkar inte ha speciellt bra koll på hockey, så varför yttrar du dig i värvningen av Jensen?
+ 2