Inlägg: 1748155
Svarskommentarer
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Om man tänker såhär, vem ska sitta på läktaren och vem ska sitta på bänken av de här backarna?:
Salmela?
Bertilsson?
Kilström?
Fälth?
Zanetti?
Pudas?
Sundqvist?
Carlsson?
Den enda backen som inte är tillräckligt bra är Sunken. Han skulle isåfall få sitta på läktaren tycker jag. Men vem ska sitta på bänken då?
De andra sju backarna ska få spela, de är alla stabila och bra backar. Ingen av de sju gör några märkvärdiga fel.
Salmela?
Bertilsson?
Kilström?
Fälth?
Zanetti?
Pudas?
Sundqvist?
Carlsson?
Den enda backen som inte är tillräckligt bra är Sunken. Han skulle isåfall få sitta på läktaren tycker jag. Men vem ska sitta på bänken då?
De andra sju backarna ska få spela, de är alla stabila och bra backar. Ingen av de sju gör några märkvärdiga fel.
+ 1
Får vi in tre forwards som kan leverera 30-40p/säsong så blir vi ett topplag.