Inlägg: 1748234
Svarskommentarer
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Chris11: "Carl Lejonkräk: att ha nio SHL-backar i ett lag låter lite för mycket. Isåfall måste två sitta på läktaren och en på bänken. Hur tänkte du där?
Salmela-Bertilsson
Andersén-Fälth
Zanetti-Kilström
(Sunken, Carlsson och Pudas extraspelare?)
Hur många forwards ska vi ha då? 18? Så kan fem sitta på läktaren och en på bänken?"
Jag kan absolut tänka mig 9 backar och i alla fall 15 anfallare av god SHL klass, det vore mumma. Glöm inte alla skador vi kommer att få under säsongen.
Salmela-Bertilsson
Andersén-Fälth
Zanetti-Kilström
(Sunken, Carlsson och Pudas extraspelare?)
Hur många forwards ska vi ha då? 18? Så kan fem sitta på läktaren och en på bänken?"
Jag kan absolut tänka mig 9 backar och i alla fall 15 anfallare av god SHL klass, det vore mumma. Glöm inte alla skador vi kommer att få under säsongen.
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Chris11: Det experimentet testade Boork för ett antal år sedan. ;-)
+ 1
Salmela-Bertilsson
Andersén-Fälth
Zanetti-Kilström
(Sunken, Carlsson och Pudas extraspelare?)
Hur många forwards ska vi ha då? 18? Så kan fem sitta på läktaren och en på bänken?