Inlägg: 1748421
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Johan Norrström: Vem har skrivit att truppen ska vara spikad å klar redan i april ??? Det är flera spetsluckor som ska fyllas .
Svarskommentarer
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Jan Grismöbel:
Så skönt att du verkar vara medveten om det. Då får vi hoppas att du har ett långt tålamod också. Det kan dröja innan Bengtzen spikat nästa säsongs trupp. Viktigast är ju inte att det går fort utan att det blir rätt spelare.
Så skönt att du verkar vara medveten om det. Då får vi hoppas att du har ett långt tålamod också. Det kan dröja innan Bengtzen spikat nästa säsongs trupp. Viktigast är ju inte att det går fort utan att det blir rätt spelare.