Inlägg: 1748727
Svarskommentarer
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Chris11: Inte så man kissar på sig direkt när man kollar in Luleås lag hittills. Ser ju väldigt skralt ut, minst sagt.
+ 4
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Chris11: Andreas Falk är en riktigt bra spelare. Kommer antagligen vara en av seriens bästa defensiva centrar. Han skulle vara en bra värvning för vilket SHL-lag som helst.
+ 1
Luleå presenterade nyligen, Gustav Rydahl, Andreas Falk och Viktor Amnér. Skulle vi värvat så dåliga spelare så skulle jag gråta. Då tar jag hellre Thorell, Granström och Jensen!
Djurgården värvar bara skit de med. Ser hemskt ut där!