Inlägg: 1748744
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Chris11: menar bara att Joakim Andersson och Tom Wandell är lite roligare namn att presentera än vi gjrort... (So far👌)
+ 2
Svarskommentarer
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Dallemas: Andersson och Wandell är dyra så det hade vart våran spets i så fall, men det kanske va dom 2 du hade hoppas på som spets?
Kan säkert bli bra för är ju spets för Örebro detta.
Kan säkert bli bra för är ju spets för Örebro detta.
+ 1