Inlägg: 1749445
Sv: A proposito de nada
Kom igen nu! se om Anton Rödin vinner något pris, Lucas lär ju få snyggaste mål iaf
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Om en spelare själv kan göra ett bottenlag till ett topplag och man inte vinner MVP, då är det fan helt sinnessjukt. Det ska inte vara något snack. Rödin ska ha den titeln. Tänk er Rödin i Frölunda t.ex. Han hade fan gjort 70+ poäng.
+ 2