Inlägg: 1749618
Sv: A proposito de nada
Enaranger: I stort sätt inget lag klarar att åka ur undantaget kanske Rögle, Leksand och Malmö som lärt sig att passa i en Allsvensk kostym.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{7225}: Slängde just ut några voodoo-ben. Det ser inte bra ut för Brynäs inför Kvalserien. Ni måste offra en spelare till Bocken.
Sv: A proposito de nada
{7225}: Det beror på hur stort eget kapital klubben har som buffert (förutom fallskärmen från SHL). Tyvärr så har vi lyckats bränna vår....