Inlägg: 1750878
Sv: A proposito de nada
dAVydov: Bra, det behöver vi verkligen. Låt oss hoppas att Stark har pluggat igen en del utgiftshål i skutan också annars rinner dessa pengar ut lika snabbt igen.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{2064}:
En mycket mer realistisk budget är ju utlovad. Baserad på vad man har och inte på vad man möjligtvis KAN tänkas få. Dessutom vet jag att man förhandlar med ett femte företag som är tänkt att gå in som huvudpartner. Får se hur man lyckas där.
En mycket mer realistisk budget är ju utlovad. Baserad på vad man har och inte på vad man möjligtvis KAN tänkas få. Dessutom vet jag att man förhandlar med ett femte företag som är tänkt att gå in som huvudpartner. Får se hur man lyckas där.
+ 2