Inlägg: 1753335
Svarskommentarer
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Jan Grismöbel: Storstäda bland skribenterna? Och vad ska vi moderatorer använda som rättesnöre mer än de regler vi har? Visst skulle vi kunna bli så mycket hårdare i våra bedömningar, absolut. Men är det ett sånt HS du vill ha? Ett HS där jag och mina medmoderatorer raderar inlägg, varnar skribenter och stänger av skribenter så fort ett övertramp sker?
Jag har varken tid eller lust att lägga ner så mycket energi på det. Det skulle bli ett heltidsjobb och det skulle bli MÅNGA avstängningar. Och i samband med det ett jädra mejlande med de som drabbats. Om du bara visste hur mycket extrajobb det blir nör man stänger av vissa skribenter här. Jag fick x dagar medan han och han bara fick x dagar osv osv.
Det finns ETT bra sätt att städa upp den här gästboken och det arbetet börjar med er själva.
Ställ er EN fråga. Hur ofta byter en skribent åsikt bara för att man skriver en hel drös inlägg som säger samma sak? Inte ofta. Så varför göra det?
Lägg fram er åsikt, motivera den och gå vidare...
Till sist. RESPEKTERA att andra skribenter har andra värdegrunder, förväntningar och förhoppningar på Brynäs. En del kräver vinst varje match, andra nöjer sig med att laget gjort sitt bästa.
Jag har varken tid eller lust att lägga ner så mycket energi på det. Det skulle bli ett heltidsjobb och det skulle bli MÅNGA avstängningar. Och i samband med det ett jädra mejlande med de som drabbats. Om du bara visste hur mycket extrajobb det blir nör man stänger av vissa skribenter här. Jag fick x dagar medan han och han bara fick x dagar osv osv.
Det finns ETT bra sätt att städa upp den här gästboken och det arbetet börjar med er själva.
Ställ er EN fråga. Hur ofta byter en skribent åsikt bara för att man skriver en hel drös inlägg som säger samma sak? Inte ofta. Så varför göra det?
Lägg fram er åsikt, motivera den och gå vidare...
Till sist. RESPEKTERA att andra skribenter har andra värdegrunder, förväntningar och förhoppningar på Brynäs. En del kräver vinst varje match, andra nöjer sig med att laget gjort sitt bästa.
+ 5
Moderatorena borde göra en storstädning bland skribenterna här inne . Mvh Rogga