Inlägg: 1753338
Svarskommentarer
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
mk: På Facebook skriver folk med sina namn och där är det precis lika mycket gnäll på Brynäs... Och ärligt talat; folk skulle ju likväl kunna ljuga om vad de heter... Och framförallt - folk borde kunna bete sig som folk oavsett vilket.
Jag har sagt det förut och säger det igen; Hockeysnack är ett ställe där inställningen bör vara att man kan skaffa nya vänner - inte nya fiender.
Jag har sagt det förut och säger det igen; Hockeysnack är ett ställe där inställningen bör vara att man kan skaffa nya vänner - inte nya fiender.
+ 11
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
mk: Håller med dig i mycket du skriver men min identitet vill jag av en väldigt god anledning inte skylta med i onödan.
+ 3
Det finns ett fåtal här som är öppna med vem dom är. Resten sitter bakom ett nick.
Inte ens en presentation orkar man med.
Sen så har man haft ett nick så ska man inte få byta.
Kommer in nya folk som skriver som om dom är veteraner,
Nä. Fram med ditt riktiga namn och stå för fan för vem du är!!
Mikael Kavleskog.