Inlägg: 1753955
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Rodrigo: Är du seriös? Tror på att mänskliga ögat ska va det avgörande och inte siffror i minsta detalj!
Då kan vi ju snart ha tränare som är bra på tv-spel istället.
Du verkar tycka man ska köra på statistik rätt av ju.
Visst ska man använda det men det måste va en gräns.
Då kan vi ju snart ha tränare som är bra på tv-spel istället.
Du verkar tycka man ska köra på statistik rätt av ju.
Visst ska man använda det men det måste va en gräns.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Rodrigo: Jag är seriös, absolut. Statistik är intressant för fans och journalister som inne har möjlighet att följa spelarna fullt ut men tränare och scouter ögon ger jag mer för. Ett komplement i arbetet givetvis men betydelsen är vida överskattad av vissa nuförtiden.