Inlägg: 1754128
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{7877}: haha man kan ju alltid hoppas.. men jag tror inte att Ryan hamnar i Brynäs.
Skulle Bengtzén ro hem honom så får jag hjärtinfarkt ;) Då har vi garanterat gjort bäst silly season i SHL.
Derek Ryan tog tillsammans med Hudececk ett mediokert Örebro till topp 6 placering. Han är nästan bättre än Rödin.
Tänk vad han skulle kunna göra tillsammans med Gunderson, Johnson och Zaborsky.. wow...
Skulle Bengtzén ro hem honom så får jag hjärtinfarkt ;) Då har vi garanterat gjort bäst silly season i SHL.
Derek Ryan tog tillsammans med Hudececk ett mediokert Örebro till topp 6 placering. Han är nästan bättre än Rödin.
Tänk vad han skulle kunna göra tillsammans med Gunderson, Johnson och Zaborsky.. wow...
+ 5