Inlägg: 1755194
Svarskommentarer
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Rodrigo:
Varaför stanna vid ren matchtröj?
Det borde vara gratis att gå på hockey
Spelarna spela gratis
Gratis öl och mat i Skybaren
Gratis resor till och från matchen
Gratis souvenirer
Stisse och Sasse jobbar gratis på Sporten så att vi kan läsa nyheter gratis
Varaför stanna vid ren matchtröj?
Det borde vara gratis att gå på hockey
Spelarna spela gratis
Gratis öl och mat i Skybaren
Gratis resor till och från matchen
Gratis souvenirer
Stisse och Sasse jobbar gratis på Sporten så att vi kan läsa nyheter gratis
+ 2
Folk tror alltid, och har alltid trott, att nästa generation är sämre än den förra. Eller så kan vi drömma oss tillbaka till Sverige på 1800-talet. Då var det ordning och reda på ungdomarna. Eller nej, då satt ungdomarna bara inne och läste böcker och levde i sina fantasivärldar.
Vill verkligen inte ha någon debatt om sådant, här. Men skulle folk ha lite mer tro på "dagens ungdom" och inte anklaga dom för sådana där saker hade samhället varit trevligare.
Jag förstår vad du menar, nedladdning osv. Ungdomar får vissa saker gratis idag som man inte kunde få gratis förut. Men det är ett naturligt steg i samhällsutvecklingen. Låt det vara bara. Det går inte att göra något åt. Precis som man inte kunde göra något åt jazz, hårdrock och tv-spel.