Inlägg: 1755199
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Auchinleck: Vad försöker du säga? Jag förstår inte hur det där är ett argument mot vad jag skrev. Du får vara mer tydlig.
Svarskommentarer
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Rodrigo:
Tror vi kan nöja oss med att konstatera att farlig och gratis inte alltid hör ihop.
Tror vi kan nöja oss med att konstatera att farlig och gratis inte alltid hör ihop.
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Rodrigo: Den enda poängen här är väl att "ellis" tror sig ha lika bra insyn och ännu bättre insikt om hur Aftonbladet ska styra sin ekonomi än dem själva.
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Rodrigo: Haha, det där är väl lite av Auchinlecks grej - att argumentera i tvetydig och onödig staccato. Han borde ta steget fullt ut och bara skriva i vers.
Håller för övrigt med dig angående folks syn på efterföljande generationer. Det måste ligga i människans natur att alltid försöka känna sig bättre än andra.
Håller för övrigt med dig angående folks syn på efterföljande generationer. Det måste ligga i människans natur att alltid försöka känna sig bättre än andra.
+ 1
Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Rodrigo: Här kan ni läsa lite om hockey istället för denna sjukt tråkiga diskussion ni har=)
Vilka som har värva klart och vad som ska in i alla lag.
bloggar.expressen.se/mrmadhawk/2016/06/18/detta-behover-shl-lagen/
Vilka som har värva klart och vad som ska in i alla lag.
bloggar.expressen.se/mrmadhawk/2016/06/18/detta-behover-shl-lagen/
+ 1