Inlägg: 1757312
Sv: A proposito de nada
Inkazar: Jag vek mig dubbel jag med. Men är det inte just det som är den stora behållningen? Att sitta flera timmar och bara matas med fakta blir tråkigt. Man kan ju en hel del golf så det blir oviktig information liksom.
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{6984}: jo visst är det så :) det som retar mig är när han sitter och pratar om nånting från 1895 när Stensson bränner parputten på 17 tex.. Eller de kanske var utlägget om major å mästerskap/Championship.
De blir lite oproffsigt
De blir lite oproffsigt