Inlägg: 1758326
Sv: Försäsongen 16/17
Den stora humorn är väl att kritik mot en insats i enskild match direkt tolkas som att han blir utdömd för resten av säsongen.
+ 7
Svarskommentarer
Sv: Försäsongen 16/17
honken21: Inte alls. Humorn består i att nån öht sitter och ojar sig över en enskild spelares individuella insats i första träningsmatchen.
Vilket inte alls betyder att man tolkar det som att de som ojar sig har dömt ut spelaren ifråga för resten av säsongen.
Vilket inte alls betyder att man tolkar det som att de som ojar sig har dömt ut spelaren ifråga för resten av säsongen.
+ 1