Inlägg: 1758334
Svarskommentarer
Sv: Försäsongen 16/17
honken21: "Finns andra som pratar om oro och att inget talar för att han kommer vara dålig i serien"
Precis, det är ju det som är humorn: att man ojar sig över Clarks uppträdande i första träningsmatchen och ens orkar kommentera det, och samtidigt säger att det inte är nåt att oroa sig för.
Jag riktar mig heller inte specifikt till dig, om du nu känner dig träffad.
"Men förklara gärna det humoristiska i åsikten att Brynässpelare med hundratusentals kronor i lön måste ge tillbaka till betalande supportrar."
Jag har öht inte kommenterat den åsikten men om du vill byta ämne så Ok.
Självfallet ska välbetalda spelare försöka ge tillbaka till betalande supportrar, kan inte se att nån tycker att det är en humoristisk och dum åsikt.
Är det nåt specifikt som får dig att ta upp frågan?
Precis, det är ju det som är humorn: att man ojar sig över Clarks uppträdande i första träningsmatchen och ens orkar kommentera det, och samtidigt säger att det inte är nåt att oroa sig för.
Jag riktar mig heller inte specifikt till dig, om du nu känner dig träffad.
"Men förklara gärna det humoristiska i åsikten att Brynässpelare med hundratusentals kronor i lön måste ge tillbaka till betalande supportrar."
Jag har öht inte kommenterat den åsikten men om du vill byta ämne så Ok.
Självfallet ska välbetalda spelare försöka ge tillbaka till betalande supportrar, kan inte se att nån tycker att det är en humoristisk och dum åsikt.
Är det nåt specifikt som får dig att ta upp frågan?
Men förklara gärna det humoristiska i åsikten att Brynässpelare med hundratusentals kronor i lön måste ge tillbaka till betalande supportrar.