Inlägg: 1758345
Svarskommentarer
Sv: Försäsongen 16/17
{7225}: Återigen (för vilken gång i ordningen?), jag pratar inte om hur det kommer gå i serien.
Huge: Återigen (för vilken gång i ordningen?), jag pratar inte om hur det kommer gå i serien.
Underhållande och rolig? Nej, vart du fick det ifrån vet jag inte. Jag pratar fortfarande om inställning.
Är som sagt så svårt att diskutera med någon som spelar allan. Eller för att citera GW: 'Det är omöjligt att argumentera mot någon som talar mot bättre vetande'
Huge: Återigen (för vilken gång i ordningen?), jag pratar inte om hur det kommer gå i serien.
Underhållande och rolig? Nej, vart du fick det ifrån vet jag inte. Jag pratar fortfarande om inställning.
Är som sagt så svårt att diskutera med någon som spelar allan. Eller för att citera GW: 'Det är omöjligt att argumentera mot någon som talar mot bättre vetande'
+ 1
Jag är säker på att Clarke kommer att prestera bättre än båda Öhlund och Alcén när det drar ihop sig.