Inlägg: 1758362
Sv: Försäsongen 16/17
mk: Oftast håller jag med honom, tyvärr. Han är ju den roligaste att argumentera mot. Han vrider och vänder på varenda sten.
Svarskommentarer
Sv: Försäsongen 16/17
I GD:s rapport från träningen idag kommenterar Bulan Clark så här:
Bulan säger om Clark att han har som de andra nyförvärven skött sig bra. Det är nya spelsystem för dem men det är till 23 september vi ska vara klara. De är bra personligheter allihopa och jobbar hårt.
Bulan säger om Clark att han har som de andra nyförvärven skött sig bra. Det är nya spelsystem för dem men det är till 23 september vi ska vara klara. De är bra personligheter allihopa och jobbar hårt.